مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:452023-06-26سياسي

297 چارت قضایی به دادگستری اصفهان اضافه شد


رییس کل دادگستری استان اصفهان از اضافه شدن 297 چارت قضایی به این نهاد خبرداد و گفت: تا 10 سال آینده از این ظرفیت در دادگستری استان اصفهان می توان استفاده کرد.

- حجت الاسلام اسدالله جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از سال 1398 به رغم افزایش چشمگیر پرونده های قضایی، متأسفانه چارت سازمانی ما توسعه نیافته بود و بدلیل کمبود نیرو با مشکلات فراوان روبه رو بودیم و دادگستری اصفهان تا سال جاری نتوانست شعبه ای به 40 شعبه دادگاه های تجدید نظر خود، اضافه کند.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای مهم ساختاری ما، افزایش چارت سازمانی است، ادامه داد: خوشبختانه از سال گذشته تاکنون 297 چارت قضایی به دادگستری کل استان اصفهان اضافه شده و بر اساس آن نیروی انسانی جذب شده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان، افزایش 297 پست قضایی را گام تحولی دانست و گفت: تا 10 سال آینده از این ظرفیت در دادگستری اصفهان می توان استفاده کرد.

حجت الاسلام جعفری همچنین به افزایش شعب دادگاه های تجدید نظر استان از 40 به 66 شعبه در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: افزایش شعب دادگاه های تجدید نظر سبب کاهش آمار پرونده های رسوبی و اطاله دادرسی می شود.

وی افزود: با عنایت رییس دستگاه قضا، همچنین با 778 پست جدید اداری به دادگستری استان موافقت شده که تاکنون جذب و گزینش 238 نفر انجام و شماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

297 چارت قضایی به دادگستری اصفهان اضافه شد

297 چارت قضایی به دادگستری اصفهان اضافه شد