مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-22سياسي

لزوم ترویج هرچه بیشتر تعالیم دینی و فرهنگ قرآنی در چهارباغ


رییس شورای اسلامی شهر چهارباغ گفت: امیدوار هستیم با تعاملات صورت گرفته شاهد ترویج هرچه بیشتر تعالیم دینی و فرهنگ قرآنی در این شهر باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رؤسای سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد شهرستان چهارباغ ظهر شنبه با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کردند، این دیدار در محل دفتر شورای اسلامی شهر با هدف تعامل بیشتر بین شورای اسلامی شهر و سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر چهارباغ در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)، مراسم عزاداری در ماه محرم را جلوه ای از فرهنگ عاشورا دانسته و افزودند: امیدوار هستیم با تعاملاتی که بین شورای اسلامی شهر و سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد صورت می گیرد شاهد ترویج هر چه بیشتر تعالیم دینی و فرهنگ قرآنی در جامعه باشیم.

سپیده کتابدار اظهار امیدواری کرد: با تعامل و هم افزایی شورای اسلامی شهر و سازمان تبلیغات اسلامی در تلاشیم توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی برای شهر و شهروندان را در دستور کار جدی مدیریت شهری قرار دهیم.

رؤسای سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز در این دیدار بر تلاش، تعامل و اقدامات مشترک با مدیریت شهری برای ارتقای سطح فرهنگ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج هرچه بیشتر تعالیم دینی و فرهنگ قرآنی در چهارباغ

لزوم ترویج هرچه بیشتر تعالیم دینی و فرهنگ قرآنی در چهارباغ