مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-12ورزشي

تاج: ورود رونالدو به فوتبال عربستان سیاسی بود


ورود رونالدو به عربستان مسأله فوتبالی نبود و سیاسی بود و عربستان به دنبال قطب گردشگری شدن است و فقط بحثشان صرفاً رشد فوتبال نیست و رشد تمام حوزه ها است.

- رییس فدراسیون فوتبال کشور با تأکید بر اینکه حق فوتبال همدان داشتن یک تیم لیگ برتری است، گفت: حق پخش تلویزیونی یکی از حقوق مهم باشگاه های فوتبال است.

اگر باشگاه های ما درآمدزا نباشد طولی نمی کشد که دچار مشکل شویم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مهدی تاج عصر امروز -چهارشنبه 21 تیرماه- در مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان همدان، با اشاره به اینکه جای خوشحالی بسیار دارد که در مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان همدان شرکت کرده ایم، اظهار کرد: استان همدان در مسأله داوری از قدیم الایام وضعیت بسیار خوبی دارد.

  وی با اشاره به اینکه یادم می آید در سال های خیلی دور یک داور همدانی در دادسرا از من شکایت کرده بود، افزود: آن زمان من مدیر مسئول روزنامه جهان فوتبال بودم که از من شکایت کرد و دو سه بار در دادگاه وی را ملاقات کردم و با وجود شکایتش او را انسان بسیار شریفی می دانستم و داور مطرحی بود و الان نمی دانم کجاست.

  وی با بیان اینکه برادران حیدری و خانم سیفی نیز این روزها عملکرد بسیار خوبی در داوری کشور دارند، تصریح کرد: سهم همدان در فوتبال ملی، فوتسال و ساحلی بسیار زیاد است و اگر تیمی در لیگ برتر سهمیه ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج: ورود رونالدو به فوتبال عربستان سیاسی بود

تاج: ورود رونالدو به فوتبال عربستان سیاسی بود