مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-08پزشكي

مرد 53 ساله از غرق شدن در دریا نجات یافت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: مرد 53 ساله از غرق شدن در دریا توسط گروه مجهز اورژانس بوشهر نجات یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر سید حسین موسوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاشی بی وقفه و بهره گیری از تجربه و حرفه ای بودن تکنسین های اورژانس، یک مرد 53 ساله باسابقه بیماری تشنج، در لحظاتی حساس از خطر غرق شدن در دریا نجات یافت.

وی تصریح کرد: گروه مجهز اورژانس به سرعت به صحنه حادثه رسید و با دقت و حرفه ای که همواره از آن شناخته می شوند، در لحظه ای که متوجه شدند مصدوم در حال غرق شدن است، عملکرد سریع و قاطع خود را به نمایش گذاشتند.

موسوی عنوان کرد: تیم پزشکی اورژانس بوشهر با استفاده از مهارت های خاص خود، سر و گردن مصدوم را ثابت کرده و درمان های لازم را سریعاً آغاز کردند.

وی تصریح کرد: آگاه بودن از نحوه درست قرار دادن بیمار در چه جهتی و بهره گیری از فن های ماساژ قلب مناسب برای مردان، زنان یا اطفال، تفاوتی معتبر بین تکنسین های اورژانس و عموم مردم را نشان می دهد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: تیم اورژانس با انجام ماساژ قلب مؤثر و استفاده از تجهیزات اکسیژن و پایشگری، موفق شدند مصدوم را پس از احیا، به بیمارستان منتقل کنند و در حین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد 53 ساله از غرق شدن در دریا نجات یافت

مرد 53 ساله از غرق شدن در دریا نجات یافت