مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-08بين الملل

بازدید بیش از 30 دیپلمات اروپایی از شهر جنین


به دنبال حمله زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری، بیش از 30 دیپلمات اروپایی از خسارات وارده به شهر جنین بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری، بیش از 30 دیپلمات اروپایی، امروز (شنبه)، از این شهر بازدید کردند.

 رژیم صهیونیستی اخیرا در تجاوز همه جانبه زمینی و هوایی به شهر جنین که با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز شد، 12 فلسطینی را شهید، 120 نفر را اسیر و 100 نفر دیگر را زخمی کرد.

طبق گزارش وبگاه دنیا الوطن ، اسون کن فون بورکسدورف نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین اشغالی در جریان بازدید از اردوگاه جنین گفت: یورش نظامی به اردوگاه جنین دردناک بود و آنچه رخ داد، نقض حقوق بین الملل بود.

نماینده اتحادیه اروپا در ادامه اضافه کرد که ده ها خانه به طول 9 کیلومتر، لوله های آب شرب و فاضلاب ها ویران شده اند و بایست برای حل این مناقشه به اسراییل فشار آورد، در غیر این صورت جلوگیری خشونت محال است.

بورکسدورف همچنین از رژیم صهیونیستی خواست از هرگونه عمل یا اقدام دارای تبعات که می تواند به غیرنظامیان آسیب برساند، به صورت مستقیم و واضح خودداری کند و در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 30 دیپلمات اروپایی از شهر جنین

بازدید بیش از 30 دیپلمات اروپایی از شهر جنین