مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-28اقتصادي

تولید قاتلان خاموش در حوزه آموزش از طریق کانال های فروش سوالات کنکور


کانال های مجازی فروش سؤالات کنکور و ابزار آلات تقلب در آزمون سراسری در روزهای نزدیک به کنکور کار خود را فشرده تر کرده اند تا با کشاندن داوطلبان به سمت تقلب، - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ تا زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 حدود یک هفته باقی مانده است، در حالیکه مسؤولان هنوز درگیر قطع یا عدم قطع اینترنت هستند و به هوشمندسازی کنکور در سال های آینده می اندیشند، کانال های مجازی فروش سؤالات کنکور، پا را فراتر نهاده و اقدام به فروش ابزار آلات تقلب هم کرده اند.

شاید باورتان هم نشود اما این کانال ها انواع هندزفری نامریی را به داوطلبان کنکور پیشنهاد می دهند و هزینه میلیونی دریافت می کنند و چه بسیارند داوطلبانی که اینچنین هزینه ای را پرداخت می کنند به امید فردایی روشن برای زندگی کاری و شخصی شان.

اما چه فردایی که این بی دانش های متخلف قرار است وارد دانشگاه شده و قاتلان خاموشی از آن خارج شوند که در هر کاری سبب ایجاد آسیب جدی مادی و معنوی به تعداد بیشماری زن و مرد بی گناه هموطن شوند و حتی شاید این فاجعه به قیمت جان مردم تمام شود.

هندزفری نامریی یکی از ابزارآلات تقلب است، این هندزفری بخشی از یک گیرنده رادیویی یا بخشی از تلفن یا دستگاه شنیداری است که در گوش قرار می گیرد و صداها از این طریق دریافت می شود، مشاهده این هندزفری تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید قاتلان خاموش در حوزه آموزش از طریق کانال های فروش سوالات کنکور

تولید قاتلان خاموش در حوزه آموزش از طریق کانال های فروش سوالات کنکور