مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-01بين الملل

دولت سوئد به شدت اقدامات ضداسلامی را محکوم می کند!


بعد از گسترش موج محکومیت ها نسبت به اقدام یک فرد پناهنده در کشور سوئد علیه قرآن کریم، سفارت این کشور در قاهره بیانیه ای را در این زمینه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدی البلد، سفارت سوئد در قاهره با صدور بیانیه ای مدعی شد: دولت سوئد به خوبی می داند که مسلمانان به دلیل چنین تفکرات ضد اسلامی، احساس اهانت می کنند.

دولت این کشور به شدت تفکرات ضد اسلامی و اقداماتی که برخی افراد در استکهلم انجام داده اند، را محکوم کرده و رد می کند! در این بیانیه آمده است: نخست وزیر سوئد تاکید کرده است که سوزاندن کتاب هایی که برای بسیاری از افراد مقدس است یک عمل بسیار زننده به شمار می رود.

در سوئد حق آزادی بیان در قانون اساسی این کشور درج شده است اما این به معنی حمایت دولت از چنین دیدگاه هایی نیست.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: پلیس سوئد در حال اجرای تحقیقات در خصوص این اقدامات است و ممکن است در دسته جرایم نفرت پراکنی قرار بگیرد.

صدور بیانیه مذکور درحالی است که حادثه زننده به آتش کشیدن یک نسخه از قرآن کریم در سوئد با چراغ سبز مستقیم نیروهای پلیس این کشور و حمایت آنها انجام شد.

آتش زدن نسخه ای از قرآن کریم به دست سلوان مومیکا یک فرد پناهنده به سوئد نزدیک مسجدی در استکهلم، با محکومیت گسترده عربی، اسلامی و بین المللی و همچنین با متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سوئد به شدت اقدامات ضداسلامی را محکوم می کند!

دولت سوئد به شدت اقدامات ضداسلامی را محکوم می کند!