مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-06ورزشي

کشتی استان قم با سردرگمی مواجه شده است


ملی پوش سابق کشتی آزاد و آلیش استان قم گفت: موفقیت های اخیر کشتی، نتیجه عملکرد هیات های قبل است، عملکرد هیات مدیره جدید را 2 سال بعد از انتخابات می توان ارزیابی کرد.

- ایسنا/قم ملی پوش سابق کشتی آزاد و آلیش استان قم گفت: موفقیت های اخیر کشتی، نتیجه عملکرد هیات های قبل است، عملکرد هیات مدیره جدید را 2 سال بعد از انتخابات می توان ارزیابی کرد.

روح الله نعمتیان که از سنین پایه یکی از چهره های موفق و مدال آور کشتی قم بوده، یکی از معدود کشتی گیران آزادکار قم است که در رقابت های مختلف استانی و کشوری موفق به کسب مدال شده و در واقع یکی از کشتی گیران پرافتخار آزاد قم به شمار می رود.

وی در سال های گذشته به عضویت تیم ملی کشتی آلیش ایران درآمد، نعمتیان در سال 1394 شاخص ترین کشتی گیر قم در مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور بود و از آن زمان پای ثابت اردوهای مختلف تیم ملی شد.

وی سابقه کسب دو مدال برنز جهانی در سال های 2016 و 2019 و یک مدال برنز آسیا در سال 2022 در کشتی آلیش، را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

روح الله نعمتیان ملی پوش پرافتخار سابق کشتی آزاد و آلیش کشورمان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کشتی استان دچار سردرگمی و بی ثباتی شده است، اظهار کرد: از ابتدای سال 1402، اتفاق ویژه و جدیدی در کشتی استان نیفتاده و برنامه ها طبق روال سال قبل در حال پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی استان قم با سردرگمی مواجه شده است

کشتی استان قم با سردرگمی مواجه شده است