مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-08ورزشي

بازدید هنرمندان از روستای «نهوج» /استاندار به مدیران کل دستور داد


جمعی از هنرمندان و ورزشکاران با سفر به روستای «نهوج» شهرستان اردستان از نزدیک آخرین وضعیت مردم سیل زده را بازدید کردند.

- اصفهان – جمعی از هنرمندان و ورزشکاران با سفر به روستای نهوج شهرستان اردستان از نزدیک آخرین وضعیت مردم سیل زده را بازدید کردند.

خبرگزاری مهر منتشر شد بر بی توجهی مرکز نشینان به مشکلات این روستا اشاره داشتند و خواستار رسیدگی به وضعیت این روستا شدند.

به دنبال گزارش مهر در خصوص وضعیت روستای نهوج با عنوان زخم سه سیل بر تن نحیف نهوج / مردم هنوز بین ویرانه ها صبوری می کنند ، استاندار اصفهان مقصد سفر شهرستانی خود را اردستان قرار داد و در اولین برنامه به روستای نهوج سر زد.

دستور استاندار اصفهان به مدیران کل برای رسیدگی به مشکلات نهوج سیدرضا مرتضوی ضمن بازدید از بخش های خسارت دیده روستا ناشی از سیل گذشته، در تماس تلفنی با تعدادی از مدیران کل استان بر تسریع در روند خدمت رسانی و رفع مشکلات این منطقه تأکید کرد.

همچنین زهرا مرتضوی، بازیگر نقش تیامنی ندیمه زلیخا در فیلم یوسف پیامبر نیز به همراه تعدادی از ورزشکاران، نیکوکاران و هنرمندان کشوری به روستای سیل زده نهوج اصفهان آمدند، او در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازدید گفت: زاده روستای کهنگ شهرستان اردستان هستم و کار تئاتر را هم از استان اصفهان شروع کردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هنرمندان از روستای «نهوج» /استاندار به مدیران کل دستور داد

بازدید هنرمندان از روستای «نهوج» /استاندار به مدیران کل دستور داد