مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:102023-06-24فرهنگي

سینمای خمینی شهر با مصوبه و دستور احیا نمی شود


تنها سینمای تعطیل شده خمینی شهر در انتظار احیا و بازسازی است و مسئولان باید این سینما را از پیچ و خم اداری خارج و به مردم واگذار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضمن اعلام این خبر بیان داشت: سینما فرهنگ در سال 1391 به دلایل نامعلوم که مردم هیچوقت از آن مطلع نشدند تعطیل و رسماً پخش فیلم در آن متوقف شد.

بعد از آن به طور مقطعی با عقد قرارداد به آموزش و پرورش شهرستان یا بخش خصوصی واگذار شد که هر چند باعث رونق سینما به ویژه در موقعی که آموزش و پرورش متولی آن بود، شد اما مقطعی بود و عزم جدی توسط نهادهای مرتبط برای حل مشکلات این سینما از اساس وجود نداشت.

وی افزود: همچنین در واگذاری آخر به بخش خصوصی گروه نمایش آیینه علیرغم انجام هزینه های بالای تعمیرات توسط این گروه و رونق اکران فیلم در آن به دست ستاد اکران مردمی عمار شهرستان اما متأسفانه همچنان مشکلات ریشه ای و اساسی آن وجود دارد و گاهاً گریبانگیر همین بخش خصوصی می شود.

البته جای تقدیر و تشکر از نماینده محترم مجلس حجت الاسلام نقدعلی وجود دارد که به حق پیگیر مشکلات این سینما و اخذ مساعدت هستند ولی به تنهایی کفایت نمی کند.

این فعال فرهنگی خمینی شهر با بیان اینکه حل مشکل این سینما نیاز به اراده جمعی نهادهای مرتبط مثل استانداری، اداره کل ارشاد استان، اداره ارشاد شهرستان، شهرداری، اداره راه و شهرسازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای خمینی شهر با مصوبه و دستور احیا نمی شود

سینمای خمینی شهر با مصوبه و دستور احیا نمی شود