مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-07اقتصادي

جشنواره انبه نقش مهم درمعرفی میناب دارد


برای آنکه بتوانیم ظرفیت های اجتماعی وقابلیت های اقتصادی شهرستان را به کشور و جهان معرفی کنیم ، برگزاری جشنواره انبه نقش اساسی در این زمینه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، ابراهیم طاهری دادستان شهرستان میناب دربازدید از غرفه های نهمین جشنواره انبه و یاسمین گل شهرستان میناب اظهار داشت: جشنواره انبه و یاسمین گل یکی از جشنوارهای بسیار خوب شهرستان برای افزایش نشاط اجتماعی است که برنامه ریزی خوبی در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشنواره می تواند برای شناساندن ظرفیت های اجتماعی و قابلیتهای اقتصادی که در شهرستان موجود است، موثر باشد.

  دادستان شهرستان میناب گفت: برای آنکه بتوانیم این ظرفیت های اجتماعی وقابلیت های اقتصادی را به کشور و جهان معرفی کنیم،  برگزاری جشنواره ها نقش اساسی دارند که جشنواره انبه و یاسمین گل میناب این شرایط را می تواند فراهم کند.

طاهری عنوان کرد: جشنواره انبه و یاسمین گل میناب قابلیت صیانت از آداب و رسوم و شناساندن و انتقال فرهنگ مردم این شهرستان از گذشتگان به حال و از حال به آینده را دارد و باعث افزایش نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد.

  وی ضمن قدردانی  از شورا و شهرداری  و دست اندرکاران این جشنواره گفت: در این ایام یک جشنواره خوبی برگزار شد که جای تشکر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره انبه نقش مهم درمعرفی میناب دارد

جشنواره انبه نقش مهم درمعرفی میناب دارد