مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-18اقتصادي

رفع تداخل 64 درصد پلاک های اراضی کشاورزی استان قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بر اساس آماری، 64 درصد پلاک های اراضی کشاورزی استان قزوین رفع تداخل شده و تنها 36 درصد آن باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین عطایی صبح امروز در بیست و هشتمین نشست قرارگاه صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی که به صورت وبیناری و با حضور رضا افلاطونی رییس سازمان امور اراضی برگزار شد، اظهار کرد: 445 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین در قالب 639 پلاک رفع تداخل شده است.

  وی افزود: تعداد پلاکهای باقی مانده برای رفع تداخل اراضی کشاورزی در این استان 373 پلاک است.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: بر اساس آماری 64 درصد پلاکهای اراضی کشاورزی استان قزوین رفع تداخل شده و تنها 36 درصد آن باقی مانده است.

  این مسوول اضافه کرد: تعداد کل پلاکهای اراضی کشاورزی استان قزوین یک هزار و 202 پلاک به مساحت 490 هزار هکتار بوده که با کسر 190 پلاک مستثنیات، یک هزار و 12 پلاک مشمول رفع تداخل خواهد بود.

  عطایی ادامه داد: قرارگرفتن برخی از پلاکها در مناطق کوهستانی کار را برای کارشناسان و تفسیر کنندگان نقشه دشوار ساخته و روند را کمی طولانی کرده است.

  وی در پایان گفت: یکی دیگر از مشکلات ما در کارها وجود 150 پلاک فاقد عکس است که باید عکسهای هوایی دهه 50 برای آن تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 64 درصد پلاک های اراضی کشاورزی استان قزوین

رفع تداخل 64 درصد پلاک های اراضی کشاورزی استان قزوین