مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-10اقتصادي

سهیمه آرد ما هیچ تغییر نکرده است


سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه وقتی با حجم انبوهی از مسافران مواجه هستیم، نیاز به نان افزایش می یابد، گفت: باوچود افزایش مسافر، سهمیه آرد ما نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده که به دنبال افزایش این سهمیه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان رشت در سالن جلسات فرمانداری رشت با بیان اینکه گردشگری صنعت مهمی در جهان محسوب می شود، اظهار کرد: خیلی از کشورهای با تکیه بر ظرفیت های گردشگری به چرخه رونق اقتصادی کشورشان کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه رشت 22 کیلومتر نوار ساحلی و جنگلی دارد، افزود: گیلان به لحاظ موهبت های الهی، طبیعت بکر و زیبا دارای ظرفیت های گردشگری بسیار بوده و همواره مقصد گردشگران داخلی و خارجی است که باید زیرساخت های لازم برای میزبانی از حجم انبوه مسافران فراهم شود.

سرپرست فرمانداری رشت با أکید بر اینکه حضور مسافر در یک شهرستان باعث ایجاد شکوفایی اقتصادی می شود، گفت: رونق گردشگری باعث افزایش خدمات سفر منطبق بر ظرفیت های موجود می شود، از این رو، برای حفظ چنین سرمایه ای برنامه ریزی دقیقی در ارائه خدمات صورت گیرد.

عاشوری با تأکید بر ضرورت توجه به زیرساخت های خدمات سفر متناسب با تقاضا و حضور گردشگران، بیان کرد: استان گیلان در مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهیمه آرد ما هیچ تغییر نکرده است

سهیمه آرد ما هیچ تغییر نکرده است