مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-04سياسي

اجرای دوره پسادکتری در تحقیقات بنیادی


تفاهم نامه همکاری مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به منظور حمایت از محققان پسادکتری منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور(INSF)، تفاهم نامه همکاری مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور روز چهارشنبه 7 تیرماه توسط پیمان صالحی دبیرکل شورای عالی عتف و علی محمد سلطانی رییس صندوق حمایت ازپژوهشگران و فناوران کشور به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با موضوع اجرایی سازی دوره پسادکتری تحقیقات بنیادی (بند 3-1 از ماده 3 آیین نامه جذب و به کارگیری محققان پسادکتری) منعقد شده است و هدف اصلی آن، توسعه دوره پسادکتری و بهره گیری بیشتر از توانمندی علمی و تخصصی دانش آموختگان دکتری در طرح های پژوهشی بنیادی و حمایت از محققان پسادکتری عنوان شده است.

حمایت مادی از متقاضیان پسادکتری به میزان 50 درصد مبلغ ردیف 1 جدول ماده 4 آیین نامه، مشارکت در تصویب دستورالعمل های لازم، تعیین ظرفیت و اعلام تعداد پذیرش محقق پسادکتری در هر یک از انواع دوره های پسادکتری به صندوق از تعهدات شورای عالی عتف در این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دوره پسادکتری در تحقیقات بنیادی

اجرای دوره پسادکتری در تحقیقات بنیادی