مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-18سياسي

دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست


رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد که شما نتایج آن را می بینید و تحولاتی که در ارتباط با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اتفاق افتاده، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد که شما نتایج آن را می بینید و تحولاتی که در ارتباط با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم و نظام در حوادث سال گذشته است و دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست.

سرلشکر محمد باقری در جمع شورای فرماندهی سپاه آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر عاشورا گفت: برابر گزارش همکارانم در ستاد کل، اقدامات بسیار خوبی در سپاه عاشورا انجام شده است.

سپاه عاشورا جزو سپاه های موفق استانی است و اجازه عرض اندام به جریانات معاند را نداده است.

وی افزود: سپاه حافظ انقلاب اسلامی است و گزارشات نشان می دهد، سپاه عاشورا جزو سپاه های موفق استانی است که با آمادگی و هوشیاری اجازه عرض اندام به جریانات معاند را نداده است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به حوادث سال گذشته گفت: استان آذربایجان شرقی جزو استانهای نمونه کشور بود و ما کمترین ناآرامی را در این استان شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست

دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست