مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-22اقتصادي

جلوگیری از 2 هزار سقط جنین در خراسان رضوی


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: نزدیک به 2000 جنین در معرض سقط با کمک و حمایت کنشگران مردمی در سطح استان به زندگی بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، شیوا خوش نسب در دومین رویداد تحول آفرین نجات 2 با رویکرد جلوگیری از سقط جنین که صبح امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از هزینه درمان زوج های نابارور در سال گذشته با رقم 13میلیارد تومان با کمک خیران و نهاد های مردمی پوشش داده شده است.

وی از فعالیت 12هزار کنشگر و راهبر مردمی در سطح استان خبر داد و گفت: جلوگیری از سقط نزدیک به 2000 جنین با کمک همین گروه ها و خیرین مردمی طی سال گذشته در سطح استان صورت گرفت.

 مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از سقط جنین و مراقبت از مادران در معرض خطر نیاز به توسعه بخش مراقبت های ویژه (NICU) است، نوید آغاز عملیات اجرایی اولین بیمارستان دارای بزرگترین و مجهزترین بخش NICU طی سال1402 در استان را داد و افزود: بیش از 700 زن باردار دارای فرزند های سه قلو و بیشتر در سطح استان شناسایی شده اند که نیاز به حمایت دارند.

پایان پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از 2 هزار سقط جنین در خراسان رضوی

جلوگیری از 2 هزار سقط جنین در خراسان رضوی