مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-01اقتصادي

توسعه گردشگری، صنایع دستی و سرمایه گذاری در طالقان بررسی شد


در نشست مدیر کل میراث فرهنگی البرز با فرماندار طالقان هم افزایی برای گسترش زیر ساخت ها و تسهیل سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری طالقان مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه مشترک مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با فرماندار طالقان بعد از ظهر شنبه حول محور موضوعات گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه توسعه زیرساخت های گردشگری در طالقان، توجه به میراث فرهنگی و مرمت و بهره برداری از آثار تاریخی، ایجاد بازارچه صنایع دستی برای فروش محصولات هنرمندان و همچنین ایجاد مجتمع های بهداشتی و خدماتی برای رفاه حال گردشگران مورد تأکید قرار گرفت.

بررسی عمده ترین مشکلات سرمایه گذاران در شهرستان طالقان و استفاده از ظرفیت فرمانداری برای ایجاد ارتباط و هم افزایی بین دستگاهی به منظور تسهیل در امور سرمایه گذران از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

همچنین راهبردهای استفاده از ظرفیت های گردشگری طبیعی طالقان با ایجاد سازه های همگون با طبیعت منطقه، نقطه یابی برای سرمایه گذاری و کمک به سرمایه گذاران از منابع ملی و تخصیص اراضی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است شهرستان طالقان در فاصله 90 کیلومتری از مرکز کرج و 133 کیلومتری تهران قرار دارد و از لحاظ برخورداری از جاذبه های گردشگری طبیعی و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری، صنایع دستی و سرمایه گذاری در طالقان بررسی شد

توسعه گردشگری، صنایع دستی و سرمایه گذاری در طالقان بررسی شد