مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-09فرهنگي

نگاهی به کتاب «سوگ داش آکل» و انتخاب گری زنان


تازه ترین کتاب «ناصر کوشان» با نام «سوگ داش آکل و دو نمایشنامه دیگر» موضوع انتخاب گری، برابری خواهی و آزادی خواهی زنان در دوره های مختلف تاریخی در قالب سه نمایشنامه بررسی شده است.

- ایسنا/اصفهان تازه ترین کتاب ناصر کوشان با نام سوگ داش آکل و دو نمایشنامه دیگر موضوع انتخاب گری، برابری خواهی و آزادی خواهی زنان در دوره های مختلف تاریخی در قالب سه نمایشنامه بررسی شده است.

ناصر کوشان که اکنون هفتمین کتاب نمایشنامه خود را در نشر عنوان به چاپ رسانده است، به ایسنا گفت: کتاب سوگ داش آکل و دونمایشنامه دیگر شامل نمایشنامه ای به همین نام و به همراه دو نمایشنامه دیگر به نام های به سوی خورشید و سرانجام فروغ است که درمجموع، هفتمین کتاب نمایشنامه چاپ شده من را تشکیل داده که به تازگی در اصفهان طی مراسمی با حضور چشمگیر بانوان علاقه مند به هنر، رونمایی شده است.

او با اشاره به اینکه نمایش سوگ داش آکل در سال 1356 در عمارت هشت بهشت اجراشده است، اظهار کرد: دو نمایشنامه دیگری که در این کتاب هستند، از جدیدترین نمایشنامه هایی هستند که من نوشته ام و هنوز روی صحنه نرفته اند و بعید می دانم بتوانم آن ها را روی صحنه ببرم.

او موضوع محوری هر سه نمایشنامه موجود در این کتاب را، شخصیت، موقعیت و انتخاب گری زنان دانست و افزود: برای مثال در نمایشنامه سوگ داش آکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به کتاب «سوگ داش آکل» و انتخاب گری زنان

نگاهی به کتاب «سوگ داش آکل» و انتخاب گری زنان