مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-28سياسي

نگاهداری: از دست دادن منابع انسانی نخبه، عرصه های حکمرانی را تهدید می کند


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه باید هوش و تلاش مبنای انتخاب افراد از سوی حکمرانان قرار گیرد، گفت: از دست دادن منابع انسانی نخبه، همه عرصه های حکمرانی از پیشرفت و توسعه تا امنیت و رشد اقتصادی را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه نخستین دوره مدرسه حکمرانی و قانون گذاری شهید مدرس به همت دفتر مطالعات مدیریت مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و جمعی از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

از دست دادن منابع انسانی نخبه، عرصه های حکمرانی را تهدید می کند بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در ابتدای این مراسم با تشریح ویژگی های مختلف حکمرانان در عرصه های حکمرانی اظهار داشت: اصلی ترین نقشی که حکمرانان در جامعه ایفا می کنند، این است که یک سری اهداف ملی و چشم اندازها را برای آینده کشور ترسیم می کنند و در بزنگاه های مختلف و براساس فهمی که از شرایط دارند، نسبت به بازسازی این تصویر آینده یا اصلاح آن اهداف ملی اقدام می کنند.

در طی این مسیر، مهم ترین ماموریت یک حکمران، این است که اجازه ندهد الزامات کنونی و شرایط فعلی، مانع از دستیابی به اهداف آینده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: از دست دادن منابع انسانی نخبه، عرصه های حکمرانی را تهدید می کند

نگاهداری: از دست دادن منابع انسانی نخبه، عرصه های حکمرانی را تهدید می کند