مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-18اجتماعي

کمبود فضای آموزشی، چالش دردسرساز مدارس در مرکز خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: احداث 103 کلاس درس در  شهرستان بیرجند برای رسیدن به وضعیت نرمال ضروری است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: احداث 103 کلاس درس در  شهرستان بیرجند برای رسیدن به وضعیت نرمال ضروری است.

سیدعلیرضا موسوی نژاد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بیرجند، محروم ترین شهرستان خراسان جنوبی از نظر فضاهای آموزشی، پرورشی و تربیتی است.

وی با بیان اینکه اکنون به دلیل کمبود فضای آموزشی 96 دبستان و سه دبیرستان بیرجند به صورت دو شیفت فعالیت دارند، افزود: احداث تعداد 103 کلاس درس در مرکز استان ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر 164 طرح آموزشی، پرورشی و تربیتی در سطح استان در دست احداث بوده و از این تعداد تنها 33 طرح به مرکز استان اختصاص یافته است.

موسوی نژاد با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی به ویژه در شهرستان بیرجند احساس می شود، تصریح کرد: با وجود برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و کمک دولت، از نظر فضاهای آموزشی در خراسان جنوبی به شدت در تنگنا هستیم.

وی بیان کرد: چالش دیگر کمبود معلم است که با وجود بازنشستگی یک هزار و 802 معلم استان در بازه زمانی خرداد تا مهر سال جاری، برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز و ساماندهی هدفمند نیروی انسانی یک هزار و 219 معلم جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای آموزشی، چالش دردسرساز مدارس در مرکز خراسان جنوبی

کمبود فضای آموزشی، چالش دردسرساز مدارس در مرکز خراسان جنوبی