مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-09اجتماعي

اجلاس «خدمت ماندگار» مدیران آموزش و پرورش برگزار می شود


برای اولین بار اجلاس خدمت ماندگار مربوط به مدیران و معاونین آموزش و پرورش شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید تاج محمدی کندری صبح یکشنبه در مراسم رونمایی از پوستر خدمت ماندگار که در سالن اجتماعات خانه معلم با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم هم زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در 20 تیرماه با حضور مسئولین استانی، مدیران و معاونین ادوار آموزش و پرورش دیار ترشیز از ابتدای انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه در این اجلاس 80 نفر از مدیران و معاونین ادوار مختلف حضور دارند، گفت: هدف از برگزاری این اجلاس تبادل تجربیات این عزیزان با جامعه مخاطب خود همچون معاونین پرورشی و مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه است.

وی اشاره کرد: مدیران ادوار مختلف زحمات زیادی برای ارتقا آموزش و پرورش کشیده اند و هرکدام از آنها در طول خدمت خود تجربیاتی دارند که امروز به کمک ما می آیند و در حوزه آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، حوزه پرورشی و حوزه توسعه مدیریت برنامه هایشان را در اختیار مدیران و معاونین خواهند گذاشت و همچنین در این اجلاس تاریخ شفاهی آموزش و پرورش دیار ترشیز مستند سازی خواهد شد و از یادمان این عزیزان رونمایی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس «خدمت ماندگار» مدیران آموزش و پرورش برگزار می شود

اجلاس «خدمت ماندگار» مدیران آموزش و پرورش برگزار می شود