مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-11اقتصادي

ثبت نام حدود 1300 نفر نیروی کار مازندرانی در سامانه جستجوی شغل


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مطابق آمار ارائه شده تا کنون حدود هزار و 300 نفر از جویندگان کار و 56 نفر از کارفرمایان در سامانه جستجوی شغل ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مطابق آمار ارائه شده تا کنون حدود هزار و 300 نفر از جویندگان کار و 56 نفر از کارفرمایان در سامانه جستجوی شغل ثبت نام کرده اند.

علی باقری امروز 20 تیرماه در گفت وگویی با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همان ابتدای دولت سیزدهم، اقدام به طراحی الگوی زیست بوم ملی اشتغال و سامانه رصد ملی اشتغال کرد، از رونمایی نسخه به روز شده سامانه جستجوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

وی بیان کرد: سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه های جستجوی شغلی، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، رضایت مندی مخاطبان و در نهایت ایجاد پویایی در بازار کار به نشانی اینترنتی https://shoghl.

mcls.

gov.

ir راه اندازی شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران نیازسنجی بازار کار و هدایت کارجویان برای کسب آموزش های فنی وحرفه ای و افزایش مهارت را از دیگر مزیت های این سامانه برشمرد و گفت: در این سامانه، کارجویان می توانند با تکمیل رزومه و ارائه اطلاعات مهارت های فردی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حدود 1300 نفر نیروی کار مازندرانی در سامانه جستجوی شغل

ثبت نام حدود 1300 نفر نیروی کار مازندرانی در سامانه جستجوی شغل