مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-03دانش

کارگاه «پردازش سیگنال دیجیتال و EEG» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، کارگاه «پردازش سیگنال دیجیتال و EEG» از سری کارگاه های نوروفیزیک و کامپیوتیشنال نوروساینس برگزار می شود.

- انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، کارگاه پردازش سیگنال دیجیتال و EEG از سری کارگاه های نوروفیزیک و کامپیوتیشنال نوروساینس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه از 31 تیرماه تا 31 مرداد، شنبه ها و سه شنبه ها از ساعت 16 الی 19، با تدریس پویا پاکاریان ـ محقق مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات (IPM) تهران به صورت آنلاین در بستر گوگل میت برگزار می شود.

تفاوت ها و شباهت های آنالیز فوریه پیوسته و گسسته ، لزوم انجام هر دو فیلتر آنالوگ و دیجیتال؛ و HFOS ، الگوریتم Welsh برای تخمین پاور و آنالیز کوهیرنس ، تفسیر بخش های حقیقی و موهومی کوهیرنسی به تفکیک ، مدل های Additive Energy و Phase Resetting ، محاسبات ریاضی PCA و تاثیر آن در ضریب همبستگی ، محاسبه ICA با دو نرم افزار مختلف و بررسی تفاوت نتایج ، تبدیل Hilbert مقدمات، STFT DTFT و آنالیز Wavelet ، فرق Steady-State .

Event-Related Induced .

Evoked ، کاربرد SSVEP و P300 در - Brain-Computer Interface و مقدمات کار با EEGLAB و ERPLAB از جمله موضوعات و سرفصل های آموزشی این کارگاه تئوری و عملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «پردازش سیگنال دیجیتال و EEG» برگزار می شود

کارگاه «پردازش سیگنال دیجیتال و EEG» برگزار می شود