مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-11سياسي

تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا داوطلب ظهر سه شنبه در دیدار با خانواده شهید در آستارا اظهار کرد: دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات خانواده های شهدا وظیفه همه مسئولین است.

وی با بیان اینکه امروز آرامش و اقتدار میهن عزیز اسلامی از برکت خون شهیدان است، افزود: راه شهیدان همچنان ادامه دارد و امروزه می بینیم که جوانان پاک با پیروی از سیره شهیدان دوران دفاع مقدس برای حفظ این کشور جان خود را فدا می کنند.

داوطلب قدردانی، تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را تجلیل از ارزش های نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: خانواده های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولین است.

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند، شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه های اصلی ایران اسلامی هستند و امروز ما عزت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

گفتنی است؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در سفر یک روزه خود به آستارا با خانواده شهیدان سلیمانی، نجفیار، نورالهی، حاجی عباسی، صمد حبیبی شبان، بهزاد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند

تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند