مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-24سياسي

برخورد با 40 پزشک متخلف همدانی به علت عدم استفاده از کارتخوان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از برخورد با 40 پزشک متخلف به علت عدم استفاده از دستگاه کارتخوان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از برخورد با 40 پزشک متخلف به علت عدم استفاده از دستگاه کارتخوان خبر داد.

حسین نجفی شنبه 3 تیر در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: اصناف و پزشکان مکلف هستند کارتخوان داشته و به سامانه مؤدیان مالیاتی وصل شوند و عدم استفاده از دستگاه کارتخوان، جرم و خلاف اخلاق حرفه ای است.

نجفی اضافه کرد: این موضوع را به جد پیگیری کردیم و با بیش از 40 نفر از پزشکان متخلف برخورد شده اما کماکان گزارش هایی داریم و آنها را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های این معاونت در حوزه خانواده و آسیب های این بخش، مطرح کرد: پیش تر، نحوه ملاقات فرزندان حاصل از طلاق در کلانتری ها صورت می گرفت که محیط مناسبی نبود اما الان در شش شهرستان موفق شدیم مراکز مهر خانواده که متناسب با روحیه اطفال است را دایر کنیم تا این ملاقات در محیط مناسبی انجام گیرد همچنین در این محیط، آسیب ها توسط مشاوران به حداقل ممکن کاهش پیدا می کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان بیان کرد: 19 دفتر حمایت از زنان و خانواده در استان راه اندازی شده و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 40 پزشک متخلف همدانی به علت عدم استفاده از کارتخوان

برخورد با 40 پزشک متخلف همدانی به علت عدم استفاده از کارتخوان