مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-09حوادث

دستگیری کلاهبردار با ترفند رسید جعلی در بندرعباس


رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان از دستگیری کلاهبرداری که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان از دستگیری کلاهبرداری که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی ظهر امروز (18 تیرماه) در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی هرمزگان مبنی بر اینکه که شخصی جوان جهت خرید از فست فودی وی در شهر بندرعباس مراجعت و پس از خرید به مبلغ پنج میلیون ریال با گوشی خود اقدام به واریز وجه کرد و بعد مشخص شد، رسید جعلی بوده و واریزی انجام نشده و کلاهبرداری شده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان شعبه کلاهبرداری این پلیس اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه جانبه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی کلاهبردار را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: متهم پس از حضور در پلیس آگاهی و مواجهه با مال باختگان به جرم خود اقرار کرده و معترف شد پس از جلب اعتماد فروشندگان و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می آوردم و با ورودبه اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار با ترفند رسید جعلی در بندرعباس

دستگیری کلاهبردار با ترفند رسید جعلی در بندرعباس