مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-18سياسي

نیروهای سپاه کردستان جان خود را تقدیم امنیت مردم می کنند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نیروهای سپاه در استان کردستان جان و مال خود را در راه حفظ امنیت مردم فدا و در این مسیر همواره پیشتاز میدان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان، با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، اما مهم آن است که انسان با خدمات و کارنامه درخشان، مسئولیتش را تحویل دهد، اظهار کرد: معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت چهار ویژگی یک انسان و مدیر موفق است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: کار بدون اخلاص فایده ای ندارد مدیر و مسئولی موفق است که بتواند در مسیر خدمت اخلاص داشته باشد و فرد عقلانی رفتار کسی است که دارای سه خصلت فرو بردن خشم، بخشش نسبت به فرد خطاکار و ایثار جان و مال باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه در فروبردن خشم، بخشش دیگران و ایثار مال و جان الگو سرآمد هستند، عنوان کرد:  نیروهای سپاه در استان کردستان جان و مال خود را در راه حفظ امنیت مردم فدا و در این مسیر همواره پیشتاز میدان هستند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، انسان باید همواره گوش، چشم و زبانش را از گناه کنترل و ادبش را رعایت کند، بخشش، تواضع، علم و امانت از ویژگی هایی است که بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای سپاه کردستان جان خود را تقدیم امنیت مردم می کنند

نیروهای سپاه کردستان جان خود را تقدیم امنیت مردم می کنند