مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-10اقتصادي

650 تن گندم بذری در اختیار کشاورزان سمنانی قرار می گیرد


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه 650 تن گندم بذری در اختیار کشاورزان سمنانی قرار می گیرد، گفت: خرید بذور گندم گواهی شده و مادری از تولیدکنندگان پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمود خدابخشی، سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای آماده سازی بذور گندم گواهی شده و مادری برای کشاورزان گندم کار استان سمنان، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان بخشی از این گندم را از طریق انعقاد قرارداد با تولیدکنندگان خریداری می کند.

وی خاطرنشان کرد: تا دهم تیرماه، مرحله خرید از تولیدکنندگان طرف قرارداد به پایان رسیده و بذور مذکور در انبارهای استان سمنان ذخیره سازی شده است.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: بر اساس فرآیند سال های گذشته، خرید گندم بذری انجام شده و بعد مراحل بوجاری، سم زنی و کیسه گیری در اواخر شهریورماه برای کشت پاییزه آماده تحویل به کشاورزان متقاضی در استان سمنان است.

خدابخشی گفت: امسال حدود 650 تن گندم بذری از طریق شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان آماده سازی شده و از اواخر شهریورماه به واسطه کارگزاری های استان سمنان آماده تحویل به کشاورزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 تن گندم بذری در اختیار کشاورزان سمنانی قرار می گیرد

650 تن گندم بذری در اختیار کشاورزان سمنانی قرار می گیرد