مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-08سياسي

سازمان برنامه و بودجه به اولویت های شهرستانی توجه کند


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: سازمان برنامه و بودجه به اولویت های شهرستان ها توجه داشته باشد و خود را با شیوه حکمرانی دولت در استان هماهنگ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مازندران، با انتقاد از سطح موضوعات مطرح شده در این جلسه، اظهار کرد: جایگاه شورای برنامه ریزی بالا است، و نقش شورای برنامه ریزی استان، هدایت و ریل گذاری مسیر پیشرفت و توسعه استان است.

وی با بیان اینکه نیازهای اولویت دار شهرستان ها را لازم است تا سازمان برنامه و بودجه خود را با شیوه حکمرانی کشور هماهنگ کند، افزود: سازمان بایستی روش متفاوت جاری را تغییر داده و مطالب را از فرمانداران اخذ و برنامه ها را با لحاظ نیازمندی های و برنامه ها و بخشنامه های ابلاغی تدوین نماید.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر به لحاظ شیوه ای که سازمان برنامه و بودجه دارد در جذب منابع و اعتبارات توفیقات لازم را کسب نکرد، یادآورشد: رضایت مردمی نیز با اجرای پروژه های عمرانی علیرغم همه تلاش های دستگاه های اجرایی وجود ندارد و بعضاً در سفرهای استانی، شهروندان مطالبات متفاوت با طرح های انجام شده مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه و بودجه به اولویت های شهرستانی توجه کند

سازمان برنامه و بودجه به اولویت های شهرستانی توجه کند