مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-03اجتماعي

ادارات دیلم در برگزاری کنکور با آموزش و پرورش همکاری کنند


همه دستگاه های شهرستان دیلم ملزم به همکاری با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با موضوع برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان دیلم در برگزاری چنین آزمون هایی با همدلی و همکاری لازم بین همه مسئولان موفق عمل کرده است.

فرماندار دیلم افزود: کنکور، نتیجه و ثمره 12 سال تحصیل یک دانش آموز و به نوعی تعیین کننده آینده شغلی و زندگی هر دانش آموز است که وظیفه همه ما به عنوان خادمان مردم، فراهم کردن شرایط خوب و مطلوب در برگزاری کنکور است.

اسدی بیان کرد: با وجود اینکه همیشه همه دستگاه های اجرایی مرتبط برای برگزاری کنکور پای کار بوده اند اما کم کاری از هیچ نهاد یا دستگاهی در 2 روز برگزاری کنکور پذیرفته نیست و همه دستگاه های شهرستان ملزم به همکاری با آموزش و پرورش هستند.

تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در دیلم انجام شد مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: کنکور به عنوان بزرگ ترین رقابت علمی کشور، بخشی از آینده دانش آموزان را بعد از سال ها تلاش رقم می زند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حسین رمضانی افزود: هر آنچه در توان مجموعه آموزش و پرورش برای آمادگی و موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری از برگزار کلاس های تقویت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات دیلم در برگزاری کنکور با آموزش و پرورش همکاری کنند

ادارات دیلم در برگزاری کنکور با آموزش و پرورش همکاری کنند