مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:012023-07-11سياسي

سروری: احزاب ایران در کادرسازی موفق نبوده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، پرویز سروری، نائب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در سلسله نشست های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد اظهار کرد: 10 هزار نفر جوان مبتکر و خلاق در قالب یک شبکه علمی، دانش پژوه و به هم پیوسته در حال سازماندهی شدن هستند که این امر می تواند برای کشورمان دستاوردهای خوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: جوانان امروز باید بتوانند پرچم حرکت های بزرگ کشور را در آینده ایران اسلامی به دست بگیرند.

نائب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه متأسفانه احزاب در ایران نتوانسته اند به جایگاه اصلی خود دست یابند و اقدام مؤثری در زمینه کادرسازی انجام دهند، اضافه کرد: هیچ کدام از احزاب ما در این زمینه موفق نبوده اند و همه باید در مسیر کادرسازی برای انقلاب و نظام اسلامی قدم بردارند.

سروری اضافه کرد: دست اندرکاران برنامه های این چنینی باید برای موضوع های مهم کشور برنامه ریزی و تفکر کنند تا مسائل بر اساس رویکردهای علمی و دقیق پیگیری شود.

جهاد تبیین جدی گرفته شود نائب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امروز هجمه های زیادی از سوی دشمنان اسلام، نظام اسلامی و ملت ایران علیه دین و ایمان مردم ما وارد می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: احزاب ایران در کادرسازی موفق نبوده اند

سروری: احزاب ایران در کادرسازی موفق نبوده اند