مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-04سياسي

ابلاغ نهایی اصلاح حریم بخش مرکزی تبریز و بخش باسمنج


فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به دستاوردهای دومین سفر ریسس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز، گفت: در این سفر حریم بخش مرکزی تبریز و بخش باسمنج اصلاح و در مرحله ابلاغ نهایی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح عصر امروز در شورای اداری شهرستان تبریز اظهار کرد: ملت ایران ملتی بزرگ است گرچه در مواقعی از مشکلات اقتصادی ناراحت هستند، اما هرگز پشت نظام و انقلاب و ولایت را خالی نمی کنند و همیشه در صحنه حضور دارند.

  وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ما به عنوان خادمان این ملت باید شبانه روز تلاش کنیم، گفت: شورای اداری شهرستان تبریز محلی برای حل مشکلات بین بخشی است.

  فاتح با تاکید بر شتابدهی به پروژه های در دست اجرای دستگاه های مختلف شهرستان، اظهار داشت: با هر مدیری که ترک فعل انجام دهد برخورد خواهد شد.

  وی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات مناطق محروم، ادامه داد: مناسب سازی فضای شهری برای معلولان و رسیدگی به وضعیت مدارس مناطق محروم از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری و شورای شهر انجام گرفته و قابل تقدیر است.

  فرماندار شهرستان تبریز ادامه داد: تمام بخشداران باید نسبت به توسعه بخش خود و رسیدگی به وضعیت زیرساخت ها، بهسازی راه های روستایی، اجرای طرح هادی، حفظ حریم ها و جلوگیری از ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نهایی اصلاح حریم بخش مرکزی تبریز و بخش باسمنج

ابلاغ نهایی اصلاح حریم بخش مرکزی تبریز و بخش باسمنج