مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-03سياسي

از خلأ فناوری در برنامه هفتم تا حمایت از اجرای حکمرانی استانی


اساتید دانشگاه و پژوهشگران گلستان در میزگرد تخصصی ایسنا با نگاهی نقادانه به بررسی لایحه پیشنهادی برنامه هفتم توسعه (عدالت و پیشرفت) و نقش علم، - ایسنا/گلستان اساتید دانشگاه و پژوهشگران گلستان در میزگرد تخصصی ایسنا با نگاهی نقادانه به بررسی لایحه پیشنهادی برنامه هفتم توسعه (عدالت و پیشرفت) و نقش علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در این لایحه پرداختند.

با ابتکار جهاد دانشگاهی گلستان نشست تخصصی نقش علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در برنامه هفتم توسعه با حضور نخبگان، فرهیختگان و دانشگاهیان استان امروز دوشنبه 12 تیرماه 1402 در سالن شهید امرالله نادران این نهاد انقلابی برگزار شد.

این نشست حول محور سه سوال (1- نظام علم و فنآوری کشور در تدوین برنامه های توسعه کشور چه نقشی دارند، 2- در اجرای برنامه های توسعه کشور نظام علم و فناوری چه جایگاهی دارند، 3- جایگاه نظام علم و فناوری کشور در رصد برنامه های انجام شده کجاست؟) تشکیل شد.

پژوهش های کاربردی محققان در دانشگاه ها خاک می خورد/ جایگاههای نهادهای علمی در برنامه هفتم معلوم نیست رییس جهاد دانشگاهی گلستان در ابتدای این میزگرد تخصصی با اشاره به اینکه نقدهای زیادی به لایحه برنامه هفتم توسعه وارد است، اظهار کرد: اقتصاد دستوری و عدم توجه به معیشت از مواردی است که در این لایحه باید مدنظر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خلأ فناوری در برنامه هفتم تا حمایت از اجرای حکمرانی استانی

از خلأ فناوری در برنامه هفتم تا حمایت از اجرای حکمرانی استانی