مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 07:002023-06-30سياسي

وعده های بی سرانجام به پرستاران خانه نشین


بیش از 17 هزار پرستار طرحی و قراردادی، بعد از اینکه توانستیم از روزهای سخت پاندمی کرونا عبور کنیم؛ خانه نشین شده اند و هنوز خبری از بازگشت به کار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ خانه نشین شده اند.

بر اساس گفته محمد میرزابیگی رییس سازمان نظام پرستاری، از سال 99 تا کنون هیچ گونه مجوز استخدام برای جذب نیروی پرستاری، صادر نشده است.

در همین حال، وزارت بهداشت در دولت سیزدهم تلاش کرد برای اینکه گوشه ای از کمبود نیرو در مراکز درمانی را پُر کند، مجوز جذب 25 هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت را از سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه بگیرد.

از سال گذشته تا کنون که سه ماه از سال 1402 را پشت سر گذاشته ایم و در دهه اول تیرماه به سر می بریم، هنوز از برگزاری آزمون استخدامی؛ خبری نیست.

این در حالی است که وزارت بهداشت، به دفعات؛ تاریخ های مختلفی را برای برگزاری آزمون اعلام کرده که در آن تاریخ ها هیچ اتفاقی نیفتاده است.

به نظر می رسد که در مسیر برگزاری آزمون، مشکلی وجود دارد و فعلاً از آزمون خبری نیست.

عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت عنوان داشته است؛ از مجموع مجوز جذب 25 هزار و 100 نفر نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت، 50 درصد سهم گروه پرستاری است و 8880 نفر پرستار در بخش درمان، 3500 نفر در اورژانس های پیش بیمارستانی و 270 نفر بهیار در این دوره بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بی سرانجام به پرستاران خانه نشین

وعده های بی سرانجام به پرستاران خانه نشین