مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-10سياسي

نخستین گروه حجاج خراسانی وارد مشهد شدند


نخستین گروه از حجاج خراسانی که به سررزمین وحی اعزام شده بودند عصر یکشنبه وارد مشهد مقدس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هواپیمای حامل اولین حاجیان خراسانی که عصر یکشنبه از جده به مشهد پرواز کرد و در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد این شهر بر زمین نشست یک کاروان از حاجیان خراسان شمالی که 93 زائر بودند و یک کاروان از حاجیان خراسان رضوی که 139 زائر بودند را به عنوان اولین زائران خانه خدا از این دو استان را به مشهد رسانده بود.

روز گذشته 18 خرداد ماه مجموعاً سه پرواز از مقصد فرودگاه جده به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد پرواز کرد که دو پرواز آن بامداد گذشته بر زمین نشست و طی این پروازها مجموعاً 669 زائر خراسانی از حج تمتع بازگشتند.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی امروز مصادف با 19 تیر ماه 1402 پنج کاروان خراسان رضوی از زائران خانه خدا در قالب دو پرواز به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد وارد می شوند.

بر اساس این پروازها 835 زائر دیگر از عربستان سعودی به مشهد خواهند آمد که رقم ورود حاجیان خراسانی طی این دو روز به مشهد یک هزار و 504 نفر خواهد بود.

اولین پرواز مدینه به مشهد نیز صبح روز سه شنبه بیست تیر ماه از شهر مدینه در عربستان سعودی به مقصد مشهد پرواز خواهد کرد که طبق اعلام سازمان حج و زیارت خراسان رضوی این زائرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گروه حجاج خراسانی وارد مشهد شدند

نخستین گروه حجاج خراسانی وارد مشهد شدند