مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-19اجتماعي

تشدید نظارت بر واحد های اقامتی و پذیرایی ایلام برای اسکان زائران


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان ایلام گفت: در راستای نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی بازدیدها از مراکز اقامتی و پذیرایی در ایلام افزایش پیدا می کند.

- فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان ایلام صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به مناسبت آغاز ایام ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان نظارت بر واحد های اقامتی و پذیرایی ایلام برای اسکان زائران تشدیدی می یابد.

وی افزود: این بازدیدها در راستای کنترل کیفیت خدمات در واحد های گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع های خدمات رفاهی با همکاری تعزیرات حکومتی، مدیریت اماکن و دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان ایلام تصریح کرد: هدف از این بازدید ها بهبود سطح کیفیت خدمات دهی به مسافران و زوار در ایام ماه محرم و اربعین حسینی است.

شریفی ادامه داد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، نظارت های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: استان ایلام به سبب وجود مرز بین الملی مهران در دو ماه محرم و صفر با انبوه ورود مسافران و زائران ابا عبدالله(ع) ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر واحد های اقامتی و پذیرایی ایلام برای اسکان زائران

تشدید نظارت بر واحد های اقامتی و پذیرایی ایلام برای اسکان زائران