مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:052023-06-24اجتماعي

دمای هوا در اصفهان کاهش می یابد


رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا دو درجه ای بیشینه دمای هوای استان طی 24 ساعت پیش رو خبر داد.

- لیلا امینی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 38 درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به 21 درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.

وی ادامه داد: خور و بیابانک با دمای 41 درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با دمای 12 درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان طی 24 ساعت پیش رو خواهند بود.

رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: طبق بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، از امروز تا اواسط هفته به دلیل تشدید سرعت باد در نیمه شمال و شرق استان و فعال شدن کانون های گردوخاک داخلی، بیشتر نقاط استان تا روز دوشنبه پنجم تیرماه درگیر گردوغبار خواهند بود.

امینی ادامه داد: طی روزهای شنبه تا دوشنبه (سوم تا پنجم تیرماه) بیشتر مناطق استان درگیر باد و گردوخاک خواهد بود و شدت این پدیده در نیمه شرقی و مرکز و جنوب استان خواهد بود که افزایش شاخص آلودگی هوا و کاهش شعاع دید را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در اصفهان کاهش می یابد

دمای هوا در اصفهان کاهش می یابد