مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-05فرهنگي

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اردبیل راه اندازی شد


با حضور مسئولان کشوری و استانی و به عنوان ششمین استان، نمایندگی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان اردبیل راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر چهارشنبه در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با قدردانی از مسئولان کشوری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در راه اندازی نمایندگی این انجمن در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل با توجه به سبقه تاریخی و فرهنگی دارای ارزشمندترین مفاخر و مشاهیر است که معرفی و گردآوری آثار آنها در قالب این مجموعه می تواند برای نسل آینده یک گنجینه بی نظیر باشد.

امیر رجبی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در قالب این انجمن بتوانیم ظرفیت های فرهنگی، هنری استان اردبیل را معرفی کرده و در یک کار تخصصی امکان تولید آثار ارزشمند و فاخر را به وجود آوریم.

در این جلسه رییس خانه فرهنگ و هنر اردبیل دیار دارالارشاد اردبیل را مملو از مفاخر و مشاهیر هنری، فرهنگی، علمی و دینی معرفی کرد و گفت: ما نتوانستیم این سرمایه های عظیم فرهنگی، هنری خود را معرفی کرده و آنها را در سطح ملی و بین المللی بشناسانیم.

یکی از فعالان عرصه فرهنگی و هنری نیز در این جلسه با اشاره به تاریخ اردبیل در پرورش بزرگان و مفاخر متعدد افزود: امروز ما با یک انقطاع فرهنگی روبه رو هستیم چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اردبیل راه اندازی شد

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اردبیل راه اندازی شد