مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-27سياسي

اطعام غدیرراهبرد فرهنگی برای مبارزه با برخی کج روی های اخلاقی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری دعای عرفه در بیش از 221 نقطه گیلان گفت: اطعام غدیر راهبرد فرهنگی و اعتقادی برای مبارزه با برخی کج روی های اخلاقی و فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی امروز سه شنبه در ستاد شئون اسلامی در گیلان اظهار کرد: تکریم و پاسداشت شعائر اسلامی موجب تقوا سازی قلوب می شود.

وی از برگزاری دعای عرفه در بیش از 221 نقطه گیلان خبر داد و افزود: فضاسازی خوبی در روز عرفه و برگزاری مراسم و برنامه های مذهبی در کشور و گیلان حکم فرما است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم تبلیغ گسترده در حوزه تعظیم شعائر دینی و مذهبی، بیان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران و رسانه ملی در حوزه تبلیغ دین و شعائر دینی بیشتر تلاش کنند.

مهدوی با اشاره به مردمی سازی فعالیت های مذهبی و دینی، اضافه کرد: مناسک و برنامه های تبلیغی و دینی باید به سمت مردمی سازی سوق داده شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به فضیلت های عید قربان و غدیر، افزود: غدیر شناسی و نهادینه کردن فرهنگ غدیر از ضروریات جامعه امروز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عید غدیر روز اطعام به مستمندان است، گفت: روز غدیر انجام اعمال خوب و حسنه ثواب چند برابری نسبت به سایر ایام دارد و لذا باید مورد توجه افراد قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام غدیرراهبرد فرهنگی برای مبارزه با برخی کج روی های اخلاقی است

اطعام غدیرراهبرد فرهنگی برای مبارزه با برخی کج روی های اخلاقی است