مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-05سياسي

دخالت و اطلاعی از تغییرات مدیران استان همدان ندارم


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچگونه دخالت و اطلاعی از تغییرات مدیران استان همدان ندارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی در نشست با خبرنگاران با اشاره لزوم حل فوری و جدی مسکن در استان همدان اظهار کرد: 25 هزار پرونده برای ثبت نام مسکن ملی در شهرستان همدان تکمیل شده ما در استان 100 هزار مسکن نیاز داریم که بیش از 30 هزار واحد در شهرستان نیاز داریم.

وی افزود: یک سرمایه گذار برای ساخت 30 هزار مسکن به همدان آمده که در کنار ساخت این 30 هزار مسکن قول ساخت بیمارستان یکصد تختخوابی از سوی سرمایه گذار به صورت رایگان البته به شرط اعطای زمین داده شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدا باید زمین های در اختیار دولت برای مسأله مسکن استفاده می شد اما چرا اهدای زمین 140 هکتاری استانداری همدان، یک سال و نیم معطل مانده و امسال نیز فقط 90 هکتار دادند؟، گفت: متأسفانه در بحث مسکن کوتاهی صورت گرفته و ما از برنامه ساخت مسکن عقب هستیم.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: برای توسعه استان نیاز به راه ارتباطی خوب داریم و سریع ترین و مطمئن ترین راه، خط ریلی است که در حال پیگیری خط ریلی همدان به فرودگاه امام (ره) هستیم البته همه جا ایستگاه های راه آهن را به خارج از شهر می برند ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت و اطلاعی از تغییرات مدیران استان همدان ندارم

دخالت و اطلاعی از تغییرات مدیران استان همدان ندارم