مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-07سياسي

جشن غدیر از آذربایجان تا خوزستان/سفره علوی در سراسر ایران پهن شد


هم زمان با عید سعید غدیر خم جای جای کشورمان میزبان برگزاری جشن های این روز فرخنده است؛ در بسیاری از استان ها سفره های اطعام گسترده شده است.

- برخی از برنامه های عید غدیر در سراسر کشور آذربایجان غربی غرق شادی و سرور شد / سنگ تمام اهل سنت در عید غدیر مردم ولایتمدار آذربایجان غربی امروز جمعه و شب گذشته با برپایی جشن های عید غدیر خم، ضمن بیعت با امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع)، عید الله اکبر، عید بزرگ اکمال دین و اتمام نعمت را گرامی داشتند.

همزمان با سراسر کشور دوستداران اهل بیت علیهم السلام و محبان امیر المومنین علی (ع) در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری آذربایجان غربی با آذین بندی معابر عمومی و برپایی آیین های مختلف جشن، سالروز ولایت و امامت بر حق آن حضرت را جشن گرفته اند.

اجرای برنامه های معرفتی و پرده خوانی غدیر در سطح استان برای گروه سنی بزرگسالان و نوجوانان، دعوت از مبلغین کشورهای خارجی، برگزاری جلسات متعدد با فعالان غدیر و هیئت های مذهبی، دیدار با سادات به ویژه خانواده شهدای سادات، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری محافل شعر غدیر و نور افشانی، میهمانی یک کیلومتری از برنامه های گرامیداشت این ایام در شهرهای مختلف استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن غدیر از آذربایجان تا خوزستان/سفره علوی در سراسر ایران پهن شد

جشن غدیر از آذربایجان تا خوزستان/سفره علوی در سراسر ایران پهن شد