مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-06حوادث

باند 8 نفره سارقان در شیروان منهدم شد


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شیروان، باند 8 نفره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی و قطعات و محتویات خودرو با 17 فقره سرقت متلاشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سرهنگ مجید یگانه پور، فرمانده انتظامی شیروان در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: در پی سرقت های منازل، مشاعات ساختمان، قطعات و محتویات خودرو از شهروندان بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و باند 8 نفره سارقان شناسایی گردیدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و آنها را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه تعداد زیادی اقلام مسروقه شامل لوازم منزل، مشاعات ساختمان، قطعات و محتویات خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شیروان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به 17 فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: اعضای این باند در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

  این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان از تردد افراد مشکوک به داخل مجتمع های مسکونی و اعتماد بی جا به افراد غریبه و ورود آنها به حریم منازل مسکونی که باعث سوء استفاده سارقان شده و با شناسایی موقعیت و وضعیت منازل مورد نظر در هر فرصتی اقدام به سرقت می نمایند، جلوگیری کنند و از هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند 8 نفره سارقان در شیروان منهدم شد

باند 8 نفره سارقان در شیروان منهدم شد