مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-05سياسي

رقابت بیش از 15 هزار داوطلب قزوینی در کنکور سراسری سال 1402


نماینده وزیر و رییس نمایندگان تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین گفت: در آزمون سراسری امسال در استان قزوین، 15 هزار و 715 نفر به تفکیک 9 هزار و 811 زن و 5 هزار و 904 مرد، - سید علی قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هم افزایی و همراهی خوبی در استان برای برگزاری آزمون های سراسری شکل گرفته که به یقین گزارش این هم افزایی برای مسئولان این نظام به ویژه شورای امنیت ملی که استان را موظف به همراهی با ستاد استانی داشته اند ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای حل مشکلات پیش آمده در ادوار گذشته براساس طرح هایی که ارائه شده تجربه خوبی رقم خورد و ما شاهد کمترین حواشی برگزاری آزمون بودیم و در تلاشیم تا بتوانیم مسائل جزیی را نیز برای برگزاری آزمون پیش رو مرتفع کنیم.

نماینده وزیر و رییس نمایندگان تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین تصریح کرد: رعایت پروتکل های اعلام شده در جلسه آزمون همواره مورد توجه ما بوده و با تاکید بر اینکه ما مأمور به انجام دستورات هستیم از نمایندگان استانی می خواهیم با دبیرخانه ستاد استانی همکاری های لازم را داشته باشند و موارد لازم را بررسی کنند.

قاسم زاده اضافه کرد: امیدواریم این هم افزایی برای برگزاری آزمون ها، در موارد غیر دانشگاهی نیز در دستور کار قرار بگیرد و با ایجاد هم افزایی و همکاری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 15 هزار داوطلب قزوینی در کنکور سراسری سال 1402

رقابت بیش از 15 هزار داوطلب قزوینی در کنکور سراسری سال 1402