مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-03دانش

جذب دانشجوی بین المللی اولویت دانشگاه علمی کاربردی مازندران است


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران جذب دانشجوی بین المللی را از اولویت های دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست، گفت: دو مرکز از مراکز آموزش علمی کاربردی استان مازندران در مسیر اخذ مجوزهای جذب دانشجوی بین المللی قرار دارند.

- ایسنا/مازندران سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران جذب دانشجوی بین المللی را از اولویت های دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست، گفت: دو مرکز از مراکز آموزش علمی کاربردی استان مازندران در مسیر اخذ مجوزهای جذب دانشجوی بین المللی قرار دارند.

رضا لحمیان در گفت وگو با ایسنا، با اعلام اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نخستین بار در مهرماه سالجاری اقدام به جذب دانشجو با تضمین اشتغال می کند، اظهار کرد: این تضمین در استان مازندران برای 598 نفر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به طرح توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان سایر دانشگاه ها، افزود: در این طرح دانشجویان و دانش آموختگان سایر دانشگاه ها با گذراندن دوره های کوتاه مدت تخصصی و طی مراحل صلاحیت حرفه ای، توانمندی های لازم برای اشتغال را به دست می آورند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران یادآور شد: برای کمک به دانش آموختگان این دانشگاه از محل اعتبارات در نظر گرفته شده در بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 استان بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب دانشجوی بین المللی اولویت دانشگاه علمی کاربردی مازندران است

جذب دانشجوی بین المللی اولویت دانشگاه علمی کاربردی مازندران است