مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-07سياسي

امام جمعه یزد: بدون ولایت هیچ یک از عبادات ما قبول نمی شود


اگر در مسیر امامت وولایت قرار نگرفته باشیم، هیچ یک از عبادات ما مورد پذیرش قرار نمی گیرد، زیرا آنچه جامعه اسلامی را به رشد و تکامل می رساند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزد در خطبه های این هفته 16 تیرماه نمازجمعه مرکز استان، با تبریک عید سعید غدیر به عنوان بزرگترین عید الهی و اسلامی اظهار کرد: اگر غدیر عظمت پیدا کرده، به خاطر وجود حضرت علی (ع) است.

وی با اشاره به علت اهمیت عید غدیرخم بیان کرد: در زیارتنامه غدیر، توسط حضرت امام هادی (ع) بیش از 70 آیه و 18 حدیث در واقعه و حوادثی که در تاریخ اتفاق افتاده، آورده شده است.

امام جمعه یزد گفت: مسئله امامت یک مسئله اساسی در اسلام است و لازمه ادامه حاکمیت الله و حاکمیت حق و ادامه دستورات دینی و ادامه هدایت بشر و ادامه رستگاری انسانها، این است که دستورات قرآن در جامعه ادامه پیدا کند و کسانی باشند که با معصومیت از خطا و اشتباه و دوری از هوی و هوس، سکان هدایت جامعه اسلامی را بر عهده بگیرند.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: خداوند متعال که ما را خلق کرده و انبیا را مبعوث کرده، مسیر هدایت بشر را نیز مشخص کرده و برای رستگاری و کمال آن ها برنامه ریزی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد از امامت و ولایت به عنوان نقطه اتحاد جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: عده ای بعد از رحلت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: بدون ولایت هیچ یک از عبادات ما قبول نمی شود

امام جمعه یزد: بدون ولایت هیچ یک از عبادات ما قبول نمی شود