مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-08اجتماعي

آغاز ارسال 3 میلیون جلد کتاب به کتابخانه های کانون پرورش فکری و مناطق محروم


مرحله اول طرح ارسال 3 میلیون جلد کتاب به مراکز فرهنگی هنری کانون، کتابخانه های مناطق محروم و بازار نشر در سراسر کشور از امروز آغاز شد و این روند تا هفته کتاب و کتابخوانی ادامه خواهد داشت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با عنوان در مسیر دانایی بر بال کتاب در سالن غدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار شد.

از امروز مرحله اول طرح ارسال 3 میلیون جلد کتاب به مراکز فرهنگی هنری کانون، کتابخانه های مناطق محروم و بازار نشر در سراسر کشور آغاز می شود و این روند تا هفته کتاب و کتابخوانی ادامه خواهد داشت.

در این طرح تعداد 91 عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و 25 عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان که به تأیید کمیته کتاب کانون رسیده است به کتابخانه های کانون پرورش فکری در سراسر کشور ارسال می شود.

در این طرح، فرآیند تأمین کتاب به عنوان اصلی ترین موجودی مراکز فرهنگی هنری کانون از طریق چاپ کتاب های کانونی و خرید کتاب های مناسب از دیگر ناشران حوزه کودک و نوجوان آغاز شده و در مرحله اول آن 845 هزار جلد کتاب آماده توزیع به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و کتابخانه های مناطق محروم سراسر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارسال 3 میلیون جلد کتاب به کتابخانه های کانون پرورش فکری و مناطق محروم

آغاز ارسال 3 میلیون جلد کتاب به کتابخانه های کانون پرورش فکری و مناطق محروم