مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-06فرهنگي

دقایقی به یاد هنرمندان تازه درگذشته سکوت کنید!


نخستین شب شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 3 به میزبانی استان آذربایجان شرقی شامگاه 14 تیرماه در مجموعه فرهنگی هنری تربیت شهر تبریز آغاز به کار کرد.

- نخستین شب شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 3 به میزبانی استان آذربایجان شرقی شامگاه 14 تیرماه در مجموعه فرهنگی هنری "تربیت" شهر تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران، نخستین شب میزبانی استان آذربایجان شرقی(منطقه 3) از این جشنواره با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان، محمدعلی مرآتی (دبیرجشنواره)، هنرمندان و علاقمندان در مجموعه فرهنگی هنری تربیت شهر تبریز برگزار شد.

تجلیل از استاد محمد ابراهیم قراخانلو در بخش ابتدایی نخستین شب شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران پس از سخنرانی غلامرضا میرزازاده (رییس انجمن موسیقی استان آذربایجان شرقی) و سید محمدحسین بلاغی مبین (مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی) گروهی با حضور در صحنه، به سرپرستی استاد سونار نجاری بمنظور تجلیل از استاد محمد ابراهیم قراخانلو با حضور ایشان در مقام خواننده و نوازنده، دایره به قلعه را به اجرا درآوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقایقی به یاد هنرمندان تازه درگذشته سکوت کنید!

دقایقی به یاد هنرمندان تازه درگذشته سکوت کنید!