مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-06سياسي

امید افرینی هدف مهرواره محله همدل است


دبیر مهرواره محله همدل با اشاره به اینکه باید امید افرینی را در جامعه افزایش دهیم، گفت: امید آفرینی از اهداف مهرواره محله همدل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مهرداد جعفری، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار کرد: در بنیاد هدایت لازم بود بعد از مسئله یابی، اقداماتی را در میدان انجام دهیم که به مسیر تمدنی در میدان هم جامه عمل بپوشانیم  وی با اشاره به اینکه در سه سال اخیر سه مهرواره در این حوزه تعریف کردیم، ابراز کرد: مهرواره محله همدل، مهرواره اوج و مهرواره با نور از جمله این موارد است که هر سه یک مبنا داشت.

دبیر مهرواره محله همدل ادامه داد: کنشگرانی که در مساجد و محلات هستند مسائل محله را شناسایی می کنند و این مسائل به کمک مردم برطرف می شود و امر منجر به تولید امیدواری در جامعه می شود.

وی انقلاب اسلامی را پاسخی به عصر روشنگری خواند و گفت: بعد از ماجرای کرونا همه ما در دام فضای مجازی گرفتار شدیم و فضای مجازی به تدریج فضای حکمرانی را در اختیار گرفت.

جعفری یادآور شد: غرب وقتی دید دیگر نمی تواند مدل حکمرانی خود را اعمال کند و با سازمان های بین المللی قدرت خود را از دست می داد، به این سمت پیش رفت که مدل جدیدی را به دنیا اعمال کند که مدل حکمرانی مجازی است و اکنون نیز از این طریق اهداف خود را دنبال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید افرینی هدف مهرواره محله همدل است

امید افرینی هدف مهرواره محله همدل است