مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:062023-06-27اقتصادي

درخواست مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از نمایندگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  محمدتقی مهدی زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگزینی بیش از 200 کیلومتر شبکه فرسوده برق با کابل خودنگهدار اظهار کرد: در سه ماه گذشته 220 کیلومتر کابل خودنگهدار با شبکه سیمی فرسوده با حدود 80 میلیارد تومان هزینه در شهرستان های مختلف استان، جایگزین شد.

وی با اشاره به شرایط متفاوت جوی گیلان از جمله بارش باران و برف، رطوبت هوا و تندباد های فصلی افزود: برای پایداری جریان برق در مناطق مختلف گیلان باید شبکه های توزیع برق به ویژه در بخش فشار ضعیف، نوسازی و مقاوم سازی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان جلوگیری از اتلاف انرژی برق، کاهش هزینه نگهداری شبکه، افزایش ضریب ایمنی، زیبا سازی شهری و روستایی و کاهش میزان استفاده های غیر مجاز از برق را از مزایای نصب کابل خودنگهدار عنوان کرد.

مهدی زاده با بیان اینکه از 21 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف در گیلان هنوز 12 هزار کیلومتر سیمی است که باید با برنامه ریزی دقیق هرچه زودتر با کابل خودنگهدار تعویض شود، گفت: از مسؤولان گیلان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهیم برای جذب اعتبارات لازم برای نوسازی شبکه های توزیع برق گیلان تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از نمایندگان

درخواست مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از نمایندگان