مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-04سياسي

جزییات پرونده تجاوز در موسسه زیبایی/ سه متجاوز در بندرعباس اعدام شدند


یکی از محکومین که به عنوان تکنسین و دستیار پزشک مشغول به کار بوده است با انجام تبلیغات دروغین و ارسال فراخوان های گسترده در فضای مجازی افراد را برای انجام عمل زیبایی به منزل شخصی خود می کشانده و پس از تزریق داروی بیهوشی اقدام به خواب مصنوعی مراجعین و تجاوز به آن ها می نموده است.

- جی پلاس؛ رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: افرادی که در قالب یک مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.

طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه؛ مجتبی قهرمانی با بیان اینکه رأی بدوی و صدور حکم اعدام این سه متجاوز به عنف پس از رسیدگی در شعبه دادگاه کیفری یک استان هرمزگان صادر شد، اظهار داشت: این پرونده در ادامه روند دادرسی و پس از اعتراض محکومان در دیوان عالی کشور نیز بررسی و تأیید شد.

وی در تشریح اقدامات مجرمانه این افراد گفت: در آبان ماه 1400، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان با رصد اطلاعاتی متوجه ارسال تصاویر و متن های غیر اخلاقی حاوی محتوای مستهجن مبنی بر تجاوز در فضای مجازی می شوند که پس از کسب دستور مقام قضایی با تشکیل تیم حرفه ای و مجرب و با اقدامات تخصصی جهت بررسی ابعاد مختلف آن، پرونده این حوادث وارد مراحل تحقیقات و رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرونده تجاوز در موسسه زیبایی/ سه متجاوز در بندرعباس اعدام شدند

جزییات پرونده تجاوز در موسسه زیبایی/ سه متجاوز در بندرعباس اعدام شدند